fredag den 25. januar 2013

Citater af Jeanette og Mathilde, part to!

Vi er nu tilbage med endnu federe citater.


Mathilde: Jeanette, du ryster!
Jeanette: Det er fordi, jeg griner.
Mathilde: Du griner ikke ...
Jeanette: Gør jeg ik'?

Jeanette: Virker det ikke naturligt, at vi gerne vil ind og lege med børnene?

Mathilde: Man går ikke rundt med kød, når man er sammen med en vegetar.

Jeanette: Ej, hvor ville jeg bare ønske, at jeg ikke havde bukser på lige nu (Der er ingen sammenhæng mellem denne og den ovenstående kommentar af Jeanette)

Jeanette: Jeg kan ikke lide regnblæst, for når det regner og blæser, bliver min næse helt rød.
Mathilde: Hvis du flyttede til Nordpolen, ikke også? Så ville du totalt være et rensdyr!

Jeanette: Ej Mathilde! Der er en snegl!
Mathilde stopper op og kigger rundt.
Jeanette siger skuffet: Eh, under din sko ...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar